2011/05/04

Mielőtt elhavazódnék...

..., nagy szeretettel köszöntöm vadonatúj követőimet, no meg a régieket!:)  Jólesik, hogy jöttök! Remélem mindig találni fogtok olyat, ami érdekel benneteket!
Most gyorsan felteszem a frissen sült nyakbavalót, mert különben csak éjszaka érek ide!!!...

Ebből az üvegből már volt egy, gyűrűvel együtt, ha jól emlékszem! Ez most rendelésre megy, szólóban.

Ami újdonság - szintén a doboz aljáról és nincs több ilyen anyagom!:((( -, a foncsorozott, két gyönyörű, bíborvörös és sötétzöld üvegdarabból készült medál.












Ugye szép? Nekem nagyon tetszenek, igazi alkalmi darabok!
Jut eszembe..., holnap, lehet, hogy lesz egy kis érdekesség - meglátjuk, a sors hogy akarja -, mindenképp nézzetek be!!!:)

Sajnos, nálunk viharos szél van, reggel mindössze 4 fokot mutatott a hőmérő!!!:( Ahogy nézem, máshol sem jobb a helyzet, de a nagyvilágban azért nem cserélnék senkivel!:)
Jó nézelődést és igyekezzetek "melegebbé" tenni a napotokat!:)  Sajnos, megfelelő öltözetben, a kert gyomlálására megfelelő ez a nap, de ezt én csak most vettem észre... Késő! Az én ajánlatom: zene, tea, csoki, süti, pogi, könyv, kuckózás, nézelődés a blogomon!:DDD
Az én programom - ahogy tegnap említettem - szívmelengetőnek és igen szórakoztatónak ígérkezik!:))) Szabad irigyelni!...

22 megjegyzés:

Gabi írta...

A zöld se pite..
de ez a vörös valami csodaszééép!

Bea írta...

A lilát imádom! A maga egyszerűségében tökéletes.
Igaz a piros is meseszép:)

Nyitnikék írta...

Az a piros, az csodás! Az előző sorból pedig a "narancsostulipánosdrótos".

Amy-kreatív írta...

Na ez aztán nem semmi! IIIIIIIIIIgen tetszenek! Gratula Neked!!!
:))))))

Vízicsibe írta...

Húúú! Egyik gyönyörűbb mint a másik!!!

latinka írta...

Most a lila a nyerő nálam:)
Holnap várj meg minket,mert Szegusszal kirándulunk,csak estefelé leszünk,nehogy lemaradjunk valami jóról:)))

Jutus írta...

Nagyon tetszik a zöld,de azt hiszem a piros közelebb áll hozzám.:))

Halász Csilla írta...

nekem az első a kedvencem...:)))
AEEFOIIOOOIKUDFECFF 4EZI8TTRRGFRT
DDV R .....3
3
EAAQASDDDSER4TTZUJUHZHHHNGT5GTT5TRR5T55455T55566
természetesen a kicsi sem tudta ezt szó nélkül hagyni.....:DDD

Szegusz írta...

Nekem is az első tetszik a legjobban! :)
Igaza van Latinkának: holnap kirándulunk, de este jövünk! :))))

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Elolvadtam a bíbortól!! Gyönyörű így "nagyban"!!!

l.móni írta...

A vörös medál gyönyörű, sajnálom, hogy nincs olyan nyakláncom amire rakhatnám.

Tiffanylda írta...

Aranyosak vagytok valamennyien, köszönöm!:) Különösen Csillag Picurjának a "véleménye" hatott meg!!!:)))

Zsuzsi, a bíbor kb. fél centivel nagyobb, mint a felső képen!:)

l.móni, csak megjegyzem, hogy nekem van többféle alternatívám nyakláncra, ha gondolod!:) Adj egy címet, ha érdekel, küldök fotót!

Latinka, Szegusz, jó kirándulást - gondolom már elmentetek...- és ne izguljatok, későn jövök!:)

Kati írta...

Gyönyörűek, a zöld tetszik nekem a legjobban.

Gopál írta...

60 fölött kötelezővé kellene tenni a zöldedet és a bíborodat. Gyönyörűek!!!

inga írta...

nagyon szépek!

Kicsoda írta...

az a lilas gyonyoru!!! mindig csak amulok mik kerulnek ki a kezeid kozul:-)

Unknown írta...

Mindegyik nagyon szép, a lila olyan selymes, a másik kettő pedig olyan fenséges!
De jó Neked, hogy ilyen szépeket tudsz készíteni!

latinka írta...

Eddig bírtam várakozni,most elvonulok aludni,majd holnap megnézem,mit találtál ki:)))

Cimbilimbi írta...

Gyönyörűek az új medálok Ildimu! Inkább tátom a szám a blogokon, ilyenkor még a kertészkedéshez sincs kedvem, az esőt szeretem, ilyenkor kell is, viszont a szelet ki nem állhatom. (Ma már azért javulni látszik!)

Lilu írta...

Kedves Tiffanylda! Komolyan érdekelne a piros medál, ha még nem vette meg senki! Üdvözlettel, Kata lánya egyetemista társa, Lilla

Tiffanylda írta...

Lilu, kérlek keres meg az e-mail címemen, vagy add meg a tiédet!:) Kösz!

Tiffanylda írta...

Keressssss!:)))Bocs!

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons