2011/02/06

Ennyire futotta...

A mai nap pihenéssel telt és sajnos újabb lebetegedések vannak kilátásban... Várható volt, hogy végigsöpör a családon ez a kór! Én még reménykedem, hogy a sok vitamin nem hiába kerül belém naponta!;)

Mindenek előtt, szeretettel köszöntöm az újonnan belépett követőimet!!!:))) A "zsákbamacska" sorsoló edényét le kellett cserélnem, mert dobálom bele az újabb neveket és túl kicsinek bizonyult!:)
Boldogság számomra, hogy érdekel benneteket amit írok, mutatok, no meg a játékok! Bár, a GK2-vel nem dicsekedhetek és úgy látom a szokások se izgatnak fel sok emberkét, de nem baj, majd jönnek más dolgok!:)

Sokat vacakoltam ma ezzel az olvasztott / fusing medállal és "egy kicsit többnek gondoltam a keveset.." - mint Micimackó a méz esetében -, de hát ez az egy sikeredett! Kísérletezés, próbálkozás, türelem, no meg sok idő kell hozzá, aztán remélem többet is mutathatok!

Élvezzétek ki a hételeji tavaszt!  Aztán jönnek a frontok és ismét hűvösebbre fordul az idő - ha igaz...
Szép - influenza mentes - hetet mindenkinek!:)



9 megjegyzés:

Kathy írta...

Gyonyoru! Nagyon tetszik!!!:)

Kőrösi Mercédesz írta...

Ildi, ez gyönyörűséges! Én azonnal elfogadnám:)
Jobbulást nektek! (Nálunk két egész hétig tartott a betegség, és még sosem voltam azóta ágyban fekvő beteg, hogy megszülettek a gyerekek, csak most... szóval makacs egy kór...) Remélem hamarabb túl lesztek rajta.
Szóval a medál szépséges, a színe, a foglalata is nagyon tetszik!

Monica írta...

Gyógyuljatok, gyógyuljatok!
A kísérletezésnek meg van az eredménye! Tökéletes és gyönyörű! Gratulálok a türelmedhez!

Vízicsibe írta...

Jobbulást a családnak!
Ez a medál egyszerűen tökéletes !!!

Cimbilimbi írta...

Ez a medál olyan gyönyörű Ildi, még a madarak is hangosabban kezdtek csiripelni, mikor rád kattintottam!
Gyógyuljatok meg hamar!!!

latinka írta...

Nagyon szép,elegáns:))

Kicsoda írta...

sajnalom, hogy nem vagytok jol:-( nalunk is volt egy betegeskedes, amiben en `csak` elfaradtam, de a betegeknek sokkal rosszabb volt. Ez a virus most valahogy durvabb volt nalunk es ahogy hallom mashol is. Kitartas! Egyebkent ilyenkor en is alig tudok valamit csinalni...
A zold meg gyonyoru!!!

Tiffanylda írta...

Köszönöm, Lányok!:)

Merci, ne izgass!:( Én még nem vagyok benne, de a többiek egyre színesebb variációit mutatják az influenzának, sajnos...

Kösz, Mónika! Ez jó lett, de mindegyikért külön meg kell dolgozni, mert még nem találtam rá az igazi megoldásra!

Kicsoda, szerinted is durvább az idei nyavalya? Csak ne tartson 2 hétig!!!:(

Névtelen írta...

Sajnos nem tudom, hol lehetne venni, de létezik olyan védőkesztyű, aminek anyaga vékony ( nem bőr- talán cérna?)-és abban fogni is lehet,ill.talán ujjadat,körmödet is védené csiszoláskor.
Régebben a Zsolnayban dolgozó ismerősömnél láttam,- bár annál még vékonyabb anyagból is van. ( valahol biztosan kapható)
Olyant is láttam (cérnából?)- aminek az ujjai végén gumiborítás van ?- és a tárgyak megfogása azáltal könnyebb.
OK!- én sem szerettem soha védőkesztyűt hordani, csak ha már nagyon muszáj volt.
Tipp: munkavédelni ruházati bolt (?) - vagy mi a neve

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons