2011/02/08

Díjat kaptam!!!:)


Nagyon szépen köszönöm Kathynak, hogy rám gondolt ezzel a kitüntetéssel, igazán megható! Még hogy nincs olyan jó blog, mint az enyém??? Megtisztelő!!!:) Csak tudnám, hogy kell továbbadni?:DDD
Nem véletlenül van az oldal sávban az összes többi!:))) Próbálkozom, némi segítséggel...
A szabályok:

Linkelj be öt embert akiknek továbbadod a díjat és indokold meg pár szóban, hogy miért is gondolod úgy, hogy odaadod nekik ezt a nem is díjat, hanem inkább ölelést, vagyis talán a legjobb szó erre, hogy egy "igazi dicséret és egy virtuális ölelés" -t. 

Az első probléma, kiválasztani 5 embert, illetve blogját. Úgy gondolom, hogy olyanoknak küldeném tovább, akik rengeteg mindent mutatnak, többféle technikát használnak és sok mindenről írnak. Nálam nem a külcsin, inkább a belbecs...
Tehát, szeretettel továbbítom Csillának, aki olyan kézügyes és ötletgazdag, hogy nem is értem...
Évinek /Vica/, aki nagyon sokféle technikával kreatívkodik az egyetem végzése mellett, 
Csak neked is, sokszínűségéért, folytonos megújulásáért, szerénységéért,
Gaby Erikának, aki két gyerkőce mellett szintén rengeteg dolgot készít mindenféléből és
Erának, aki nem régi motoros, de jelnyelv tanulása mellett sok mindent megmutatott már eddigi kézügyességéből!
Bocsánatot kérek a többiektől, mindenkit nagyon szívesen és nagy kedvvel olvasgatok, de most Ők öten jöttek elő belőlem!:)
Kérlek Benneteket, fogadjátok szeretettel és adjátok tovább!

13 megjegyzés:

batorba írta...

WOOW! Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám!!! Azt nem igérem, hogy most rögtön kirakom, mert a "ZURAM" itt toporog mellettem, mert még az én gépemről fotókat szeretne másolni. Holnap megint áramtalanok leszünk-ez egy hét alatt a 4. alkalom lesz..már egészen megszokom, hogy nincs áram...). Csütörtökön meg már megyek a fősulira tanítani..és azt hiszem vasárnap lesz az első nagyobb lélegzetvételű szabadidőm!!! De igyekszem és nagyon köszönöm!!:-)) Puszi!
Csilla

Névtelen írta...

Gratulálok !
Viszont tegnap (kedd) írtam egy hozzászólást,- (ujjad,körmöd elkoptatása kapcsán)- az miért nem mutatkozik ? -
Persze, ha törölted ?- én azzal is egyetértek.
Na, lássam, ez "bemegy-e?"
(Küldés)

bemka írta...

Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy,hogy rám is gondoltál.Igaz, hogy ez a díj egy kicsit , nem is kicsit sok nekem,de akkor is köszönöm:)
Őszintén szólva inkább az esett jól, ahogyan a blogomat méltattad,a díjcímet nem érzem rám szabottnak.Nagyon sok , az enyémnél érdekesebb és jobb blogban csodálkoztam már.
Ne haragudj rám,nem adom tovább. Választani sem igen tudnék. A kérésed első felét nagy örömmel teljesítem (fogadjátok szeretettel ), a második fele alól kihúzom magamat.Lehet ez önzés, lustaság? Ez vagyok ,bocsi :)

Tiffanylda írta...

Csilla, Bemka semmi gond!!! Én továbbadtam, szeretettel küldték, szeretettel továbbítottam. Maga a "macera", meg egyáltalán a választás, nekem sem esik jól!Mindenki blogja másért szép, másért jó...Egy biztos, hogy nincs még egy olyan, mint bármelyikünké..:)

@X, eszemben sincs törölni kommenteket és nekem mailbe meg is jött, olvastam!!! Nem tudom, hogy itt miért nem látható???
Nem tudok kesztyűben dolgozni, pedig van, többfajta is, a férjemtől kaptam, mégsem!:) Kicsi dolgok ezek, csúszkálnak és a csiszológépem meg vízzel együtt forog - nem tudom ezt hogy hívják -, mindenesetre porról szó nincs, - az az aljában lerakódik - esetleg szilánkról... Kösz a jó tanácsokat - jogos! -, meg a garatut!:)

Timike írta...

Szivből gratulálok, igazán megérdemled.

Era írta...

Nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál!Még kezdő vagyok nagyon blog terén, de örülök, ha tetszik amiket készítek! Ne haragudj, ha azonnal nem rakom ki, de a héten ígérem. Csak annyi dolgom van :)) Még egyszer köszönöm!:))

Tiffanylda írta...

Köszönöm Timike!:)

Era, pont azért küldtem, mert kezdő vagy! Ne izgasson, tedd félre magadnak! Szerintem úgyis körbejárja az összes blogot ez a díj - is!!!:D

Tűzpadka írta...

Gratulálok a sikeredhez! Az elismerés mindenkinek jól esik. Mostanában foglalkoztam egy érdekes ötlettel: Tiffany technikához hasonló lenne a kép, de marcipánból.
Őrült ötlet, ugye:)?
A lovas fotón te ülsz?
Üdv: Sándor

Tiffanylda írta...

Tűzpadka, köszönöm! Igen, jól esik az elismerés, nem tagadom!:)
Nagyon izgat az ötleted,egyáltalán nem hangzik rosszul! Nem akarok tapintatlan lenni, de majd megcsinálhatom üvegből az ötletedet? Kb. egy árban vannak az alapanyagok!:DDD
A lovas fotón csak szeretnék én ülni!:DDDD Kösz, jó a humorod!:)))

Tűzpadka írta...

Biztosan jól nézne ki üvegből, mert a tervben egy templomi ablak szerepel elsődlegesen, de előbb a reneszánsz kori üveg berakásokat kell megtanulmányoznom, hogy elkészíthessem marcipánból. Ez az édesség, no és a grillázs-ez teljesen biztos hogy volt a reneszánszban...

Tűzpadka írta...

Foglalkoztat még egy érdekes dolog. Ha a maszk a fa tálra kerül, gyümölcsből, vagy valami ehetőből, ( egy ékszert tenni az arc alá. Ami korhű)Ez is egyenlőre terv, de már próbálgatom...

Évi (Vica) írta...

Köszönöm szépen, ne haragudj hogy csak most jelentkezek, de eddig lélegzetvételnyi időm sem volt :)
Én megpróbálom továbbadni, csak annyira nehéz választani hogy kinek is :)

Tiffanylda írta...

Vica, semmi gond!
Én is így vagyok ezzel!:) Mármint ami az időt és a továbbítást jelenti!:)))) Legfeljebb nem továbbítod...

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons