2010/11/09

Nehéz szülés...

Ez a lámpakezdemény, tegnap szebb volt, mint ma...:( Biztos egy születendő gyerkőc is szebb a születése előtt, mint "útközben", de ha világra jön, egyre szebb lesz!:) Na, ez tartja bennem a lelket!
Haladásnak nem nagyon nevezném, amit sikerült összehoznom, a négy oldallap kb. ilyen állapotban leledzik. Ennyire futotta, a nem várt egyebek miatt. Az előjelek szerint, holnap sem lesz ez másképp... "Csak" a megrendelővel kell még egyeztetnem..., vajon meddig tud kitartani???:(


7 megjegyzés:

latinka írta...

Szerintem ez már "útközben" is nagyon szép! Hátha sikerül holnap is haladni,nem olyan rosszak azok az unokák,biztosan hagynak dolgozni is:))Jó munkát!

Tiffanylda írta...

Köszi!:) Nem, egyáltalán nem rosszak, nem is arról van szó, hanem a vegyszerek, körülmények..Más lenne, ha varrnék, vagy gyöngyöt fűznék, stb. Ezért kicsit irigyellek is benneteket, hogy hamar el lehet rámolni és elő is lehet kapni a kellékeket! Nekem egy kulccsal zárható műhely kéne, ahol mindennek megvan a helye és még ruhát is válthatok...Bilibe lóg a kezem!:)))

Huligánlány írta...

Na, azért ne gondold, hogy a varrógéppel nem lehet kupit csinálni:-) Nekem pölö mindig sikerül...
A hímzés ilyen szempontból a legszerencsésebb, elfér egy kis dobozban vagy zacsiban:-)))

Nagyon szép lesz ez a lámpa, szerintem a megrendelőd is türelmes lesz:-)

batorba írta...

Elégedetlenke!!!!!!!!:-))) Szerintem gyönyörű!!!!! Én azt mondanám, hogy tegnap még nem volt ilyen szép, mint most!!! És ha holnap mutatod, akkor meg még szebb lesz! Már alig várom, hogy kész legyen és egészben is megmutasd!!:-)) Legyen nagyon szép napod! A ragyogó napsütéses jelzőt csak azért nem írom oda...mert nálunk el van borulva és tök sötét van!!!:-(((

Cimbilimbi írta...

Nagy öröm interneten végigkísérni egy szülést, most mi vagyunk a személyzet, akik a filmeken mindig biztatják a leendő anyukát, hogy jóóól csinálja, mindjárt megszületik a baba :D Még akkor is, ha a mindjárt egy kicsit sokára jön el...

Tímel írta...

Aki tiffany lámpát kér, biztosan tudja, hogy nem megy az csak úgy ukkmukkfukk :)
Nagyon tetszenek ezek az elemek :) Én is várom a kész lámpát :)

Hétfőn voltam egy tiffany lámpa kiállítás megnyitón :)
Valami csoda,amit az üveggel tudtok művelni :)

Az én gyöngyeim valóban könnyen kezelhetőek :)
Doboz kihúz,tető fel, feltúr,megfűz,visszatúr,tető le, visszatol :)

Tiffanylda írta...

Aranyosak vagytok, köszi a biztatást! Minden napra van valami...Különben már kész lennék, legalább is az elsővel!
Most még dolgozom, de este felteszem az induló "tolófájásokat"!:DDD

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons