2021/07/27

KUTYAMENTÉS

 Sőt, kutyákmentés!:)

Tegnap estefelé indultunk sétálni a tóra Fickóval. Benedek unokánk épp akkor jött haza munkából, Orfűről. (Merthogy egész nyáron dolgozik egy vízibiciklisnél.) Ő mondta, hogy látott az úton két kutyát, menjünk el értük.

Közel jártak már, nem kellett messzire menni. Egy szép, idősödő vizsla és egy cuki szálkás tacsi vonszolódott az út mentén. Látszott, hogy hulla fáradtak, szomjasak, éhesek. A vizsla már alig tudott menni. Szerintünk elüthette valaki, mert a hátsó lábaira alig tudott felállni, leginkább ült, ill. feküdt.

Gyorsan betettük őket az autóba. Semmi ellenkezés nem volt, itthon a kertben boldogan jöttek utánunk, és rengeteget ittak, kicsit ettek is. Aztán az udvaron úgy elterültek, mint akik soha többé innen már nem akarnak sehova menni! 💗💗

Benedek kifésülte a kicsi bundáját, csupa bogáncs volt. Egyébként látszott rajtuk, hogy gondozott, gazdis állatok. 

Lefotóztam őket és azonnal feltettem a Fb.-ra. Hihetetlen gyorsan osztották a hírt ismerőseim és az ők ismerősei, összesen 151-en!!!:), perceken belül jelentkeztek az állatmentők, felajánlva, hogy leolvassák a chipet és ha az nincs, befogadják őket.

Szívmelengető volt érezni, hogy milyen sok állatkedvelő, jó ember van, akiknek fontos az állatok sorsa! Még nem aludt ki a jóérzés az emberek szívéből, mint azt egyébként gyakran gondoljuk, hisszük!

Gyorsan jelentkezett a gazdi, sőt, a szomszédja is :) a közeli Magyarszékről, így este 10-kor már vitték haza a szökevényeket. Kiderült, hogy előző este elrohantak egy róka után, reménykedtek, hogy visszajönnek, de a gazdi hajnalban dolgozni ment, felesége kereste ugyan őket, de más irányba. Mondjuk, ők is feltehették volna a Fb.-ra, de ez elmaradt.

Lényeg, hogy hazakerültek és ma már orvos is megnézi a vizslát! Reméljük, nincs nagy baja!

Minden jó, ha vége jó!:) Köszönöm itt is mindenkinek - nem mellesleg a Fb.-nak!!! -, aki segített a gyors hazatalálásban!🙏 




Legyen szép napotok!:)

4 megjegyzés:

Éva írta...

Szép kutyusok, ahogy olvastam a történetet arra gondoltam hogy a vége azzal zárul hogy befogadtátok de így is boldog vége lett. Különösen a gazdiknak és a kutyusoknak:) Nektek pedig jó érzés lehetett hogy segítettetek.

aranyos fodorka írta...

Micsoda szerencse, hogy ti ilyenek vagytok. Szerintem az emberek 99 %-a hagyta volna őket ott, ahol vannak/vánszorognak...
Remélem a piros pontot feljegyezték nektek valahol....

Vera írta...

Szerencés a történet vége... Sokszor nem jön össze a gazdi megtalálása...Olvastam a keresés felhivását, de akkor úgy emlékszem, nem lehetett megosztani...így az én megosztásom elmaradt, de mindig örülök ha sikerül a gazdi megtalálása..Olyan sok kis állatot kidobnak..nem is értem,...

Tiffanylda írta...

Éva: jól érezted, egy pillanat alatt megszerettük őket. Szerencse, hogy előkerült a gazdi, különben már itt laknának!:)

Aranyos fodorka: a piros pont elsősorban Benedeket illeti, aki felhívta rájuk a figyelmet! Én is beléptem azonnal egy állatmentő csoportba, hogy tudjam, mit kell ilyenkor tenni, kit kell hívni, stb. Már képben vagyok!;)

Vera: ahogy mondod..., sok állatot kidobnak és nem csak kutyákat. Elsősorban a szülők felelőssége szerintem, másodsorban viszont felelőtlen felnőttek sokasága is megérdemelne kemény büntetést egy ilyenért! A kis állatokba egyből beleszeret mindenki és nem gondolja végig, hogy ez a kapcsolat "tizenévig" szól. Most a két kutyának szerencséje volt.:)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons