2020/04/03

Mai mese

Igyekszem tartani a tempót minden téren.

Ma ugyan úgy elaludtam, mint még soha, de nagyon jól esett!:) Kicsit később reggeliztünk, mert még tornázni is kellett.

Miután az új mosógép gőzerővel végzi dolgát, sok lett a vasalni való.
Igazából ezer éve leszoktam a vasalásról, mert általában műszálas, ill. pamut dolgaink vannak, aminek elég, ha alaposan kirázom és vállfára teszem, vagy úgy teregetem, hogy ne gyűrődjön. Kivételt képeznek a flanel férfiingek, meg van néhány nem flanel is, mondjuk csini, hát, azt kell!;)

Most ilyen vírus-zivataros időkben úgy gondolom, hogy muszáj vasalni! A kifőző mosás már nagyon megy a gépnek, úgyhogy kis- és nagy törülközők, konyharuhák, lepedők és egyéb ágyneműk vasalásra vártak. Ezt teljesítettem a délelőtt egy részében.

Mivel későn reggeliztünk, az ebéd is késett. Egy fincsi  Sztroganoff csirkét főztem, igény szerint rizzsel.
Utána némi ejtőzés és irány a tó! Unokák, gyermekem, és Fickó társaságában. Természetesen, tartva a távolságot! Most olvastam, hogy hívják viccesen azt a bizonyos betartandó másfél - két métert, amit tartani kell egymás között, tudjátok? Para-méter!:)) Hát, azért valahol ott hátul az agyunkban bizony ott a para!...

                                                          Ez tegnapi séta, kettecskén

Sétánkból visszatérve Aranyembernek segítettünk a kerítés renoválásban. A fiúk egyforma drót darabokat vágtak, mi meg azokkal odaerősítettük a magasan, ill. mélyen kifeszített huzalhoz a kerítésdrótot. Bonyolult a fogalmazás, a munka rém egyszerű volt. Illetve van. Nincs még vége!:)

Máris ránk esteledett, boldogan nyugtáztuk, hogy ma is hasznosak voltunk!


Tusolás, vacsora, majd nekiláttam Máté tortájának. Holnap lesz 17 éves a másodszülött unokánk.:)
Az ajándékvásárlás most megoldhatatlan, azt mondta, nagyon örülne egy süteménynek. Orosz krémtortát kért tőlem.:)

A piskóta sütése közben megszólalt a telefon. Aranyember okostelefonján ott ragyogott a drága, legkisebb unokánk pizsiben és várta, hogy meséljem tovább a kis sün történetét, amit két napja kezdtem el és egyre izgalmasabb!
Aranyember átvette a piskótasütést, én pedig boldogan meséltem.
Kb. 20-25 perc múlva Boldi azt javasolta, hogy holnap folytassuk, mert vonalban van a másik nagymama is, egy másik mesével!:D Micsoda Virtuóz, Virtuális Világ!:))


Elköszöntünk, visszatértem a tortához, amit sikerült gyorsan elkészítenem.. Néhány fázisfotót felteszek erről. Receptet csak külön kívánságra, de a képekről leolvasható!;)










Aztán ide ültem a gép elé. Átismételtem a tegnapi szavakat, kifejezéseket angolból és most hamar leírom nektek a mai dolgainkat, mert már irtó késő van.

Azt még gyorsan elmesélem, hogy a tegnapi sétánk során Fickó már odafele megtalálta a tegnapelőtt elhagyott cickányt, vagy mit, de sikerült lebeszélni róla, hogy hagyja békén! A túra végén, mikor épp elhagytuk volna a tavat, visszaszaladt, felkapta és egy pillanat alatt elfogyasztotta.... Ááááááá!!!:( Utána egy darabig nem volt kedvem hozzá.... itthon kapott enni, inni... fogat ugyan nem mosott, de végül megbocsátottam. ;)

Eddig a történések sora és éjfél elmúlt..., nem csoda, ha elalszom reggel!:)

Holnapra csodás napsütést ígérnek, ha tudtok levegőzzetek, nagyon fontos lenne!!!
Kitartás és nyugalom, egyszer minden elmúlik!...



3 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Régen is belefért ennyi minden 24 órába ? Még olvasni is sok, igazán meg lehetsz magaddal elégedve, aktívan töltöd a várakozás napjait.
Igaz, mire is várunk ? magam se tudom.... Éljünk ! Minden nap ajándék.

Éva írta...

Nagyon aktív napod volt a mai is. Aranyos a kis Boldizsár, Máté unokádnak boldog szülinapot kívánok gondolom a torta nem sokáig marad így egyben ami nagyon csábítóan néz ki.(Látom hogy mik vannak benne de hogy mennyi azt nem tudhatom ha nem esik nehezedre egy csendes perceidben/ha van / leírhatnád!Nagyon tetszik ez a kis mondóka a végén, szoktam relaxálni esténként de ezután már mondókát is tudok hozzá:)Napsütéses szép hétvégét kívánok nektek!

Tiffanylda írta...

Aranyos fodorka: úgy gondolom, ennél kicsit többet csináltam, csak nem adminisztráltam.:) A várakozás napjai... hát, persze! Húsvétot várjuk!

Éva: köszönöm, átadom! A torta receptjét elküldöm, ha el nem felejtem, egyszer már ígértem valamit, de nem teljesítettem... Ha megírnád! Most van idő! :))) Kellemes relaxálást! Nagyon hasznos, jó dolog!!!

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons