2015/04/03

Ünnep

Tévedtem, mikor azt hittem, hogy ezen a héten beszámolok a csodás utazásunkról.
Marad jövő hétre, de sajnos az is kevesebb fotóval, mint gondoltam, ugyanis egy rossz mozdulattal letöröltem a nagy élmény felét... és naná hogy azt a felét, ami végre napos volt és felemelő. Sebaj, azért maradt kb. 500, ami közül válogathatok, még ha esős is, gyönyörű!:)
Addig is készülődjetek, hangolódjatok a küszöbön álló Ünnepre! Én is azt teszem.

ÁLDOTT, SZÉP HÚSVÉTOT KÍVÁNOK MINDENKINEK BÉKESSÉGBEN, SZERETETBEN!




7 megjegyzés:

trollanyu írta...

Ildikém, boldog húsvéti ünnepeket kívánok nektek :) Volt egy kis időm, vissaznéztem a képeidet,szuperek, a legkisebb unokád olyan kis tündér, zabálnivaló :) Puszi, Erzsi

Orsi írta...

Boldog Húsvéti Ünnepet kívánok, minden széppel és jóval körítve! :)

Kavics írta...

Kellemes husvetot TIFF! :-)

jenever írta...

kellemes ünnepet kívánok!

Tiffanylda írta...

Köszönöm mindhármótoknak és kívánok további szép ünneplést én is!

Anazar írta...

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok!

Tiffanylda írta...

Köszönöm szépen.

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons