2015/02/09

Igazi tél

Szakad a hó!:) Hétvégén a gyerekek boldogan építettek újabb hóembert a régi, kissé rokkant mellé.




A madarakat nem győzzük etetni! Egy fakopáncs ellopta a hóember dió-szemét, amit sikerült lencsevégre kapni...,



... majd a horgolt terítők iránt mutatott érdeklődést.:)


Végre, tél van, olyan igazi! Nem tudom meddig tart, de ma is esik és olyan jó bentről, a melegből nézni!
Az iskolásokat és dolgozókat sajnálom, mire hazaérnek, besötétedik...



Hétvégén ismét együtt voltunk, ünnepeltünk.

Ízelítő a menüből...







Itt volt a Legkisebb is!:)



Aranyember az ünneplés másnapján úgy döntött, sok volt a kalória, ideje mozogni! Felkapta a szerelést és irány a domb!:) Én nem voltam ilyen bátor, csak a fotómasinámmal követtem a metsző szélben.




Párszor lecsusszant, de sajnos túl nagy volt a hó, nem siklott rendesen. Tömegesen kéne használni a pályát, hogy tömörödjön, akkor szánkózni is lehetne!


Pár napig  talán még élvezhetjük a tél adta örömöket! Bár, ma estére már esőt mondanak...
Addig is hallgassátok ezt a szép zenét!:)

Szép estét, minden bekukkantónak!


Szép estét mindenkinek, aki erre jár! :)

6 megjegyzés:

bemka írta...

Drága Ildi, gyönyörű nálatok ...is :)
Isten éltesse az ünnepeltet, egészséget, örömöket kívánunk neki és a gyönyörű családod minden tagjának.
Boldizsár kis csodabogár a fogatlan mosolyával,gyönyörű baba <3

aranyos fodorka írta...

Hát az a harkály szenzációs ! Kicsit irigylem, hogy ilyen forgalom van nálatok - és nem értem, erre énfelém többnyire miért csak a feketerigók járnak...Na meg tán a cinke, de azokat nem látom, mert a mag-golyókat csak olyan helyre tudtam feltenni,ahová nincs rálátásom.
A bébi csodaszép és úgy nő, mint a gomba tavasszal :-)

Tiffanylda írta...

Bemka: köszönjük!:)

Aranyos: képzeld, nálunk meg rigó nincs egy darab se! A golyót nehezen eszik a cinkék. Amit legutóbb vettünk, az egy "sorozat" és elég nagy magok vannak benne, lassan fogy.
Boldizsár látványosan fejlődik, valóban!:) Egyre ügyesebb, okosabb, szebb... Más nem:))))

Kavics írta...

Gondoltam Rátok is a hétvégén, hallottam, hogy felétek is igen havazik (én küldtem... :-D ) meg a horvátoknál, a spanyoloknál olyan helyeketn is, ahol már 25 éve nem láttak havat.
A harkályos kép szenzációs!!! Mind a hóemberes, mind a csipkés! Nagyon szeretem az ehhez hasonló elkapott pillanatokat!
A menüsor guszta, a kicsi meg már milyen nagy és szép. :-)
Kellemes hetet!

Éva írta...

Először bár utólag de nagyon boldog születésnapot kívánok férjednek! Csodás a táj felétek! Nálunk elmúlik a tél és egybefüggő hó alig volt! Az étel fotóid nagyon guszták! Aranyos a pici unokád ! Szép hetet kívánok !

Tipitá írta...

Csipkék a fán! Gyönyörű! Arról volt már fotó??? A cinke a hóemberen a kedvenc! :)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons