2014/11/26

A természet játéka

Reggel Orfű környékén.

                      Délben - az út másik oldalán - hihetetlen látvány, virágzik a repce!

                                                     Balra télies, jobbra nyárias a táj...            

Amíg ilyen utakon kell orvoshoz mennem, addig "szeretek" oda járni!:)

Több diagnózis is született, szerencsére mindegyik túlélhető! Egy darabig...:D
Álljon itt példának az esetem, vonjátok le a tanulságot!
A sok allergiám közül a legszörnyűbb tünet számomra, ha csokit eszem, elkezd vérezni az orrom!:( Durva büntetés, nem? Igaz, tettem is érte életemben rendesen, de azért mégis!...  Nem hiszem, hogy én lennék a világ legtöbb csokit evő nagymamája!:( Lehet, hogy csak nálam okoz ilyen tünetet? Ja, és akkor miért pont nálam? Hehe...
Vajon az alkoholistáknak nem vérzik az orruk? Nem kívánom senkinek sem, félreértés ne essék, csak kicsit igazságtalannak tartom, hogy pont a csoki!:( Igazán ártalmatlannak tűnő, boldogsághormont generáló finomság... Vajon mi lesz a ma oly sok csokit evő gyerekekkel???:( Jó lesz vigyázni!

Igazából a kakaóval van baja a szervezetemnek, az okozza a tüneteket - többek között.
Marad a karobpor - szentjánoskenyérfa őrölt termése -, abban nincs koffein, teobromin, glutén, laktóz, koleszterin, tudomisén..., majd kitalálom, hogy jó legyen!;)
Ajánlom ezt a cikket a csokifalóknak, kakaósoknak, kávé, stb. függőknek... http://www.naturwell.hu/files/KaveKakao2012_1.pdf
Vonjátok le a tanulságot!

Ezt a rajzfilmet is nézzétek meg, ami a függőségről szól röviden és velősen! Szuper alkotás! (Fb.-on találtam.)



Boldizsár tegnapi arcocskája sem maradhat ki a rövid beszámolómból.;) Nagy nap volt, mert "megszólalt"!!! Addig formázta a kis száját, míg sikerült hangot kiadnia!:) Tüneményes baba.

Süssön rátok a Nap, ma is!:)

7 megjegyzés:

Éva írta...

Csodás fotókat készítettél! Allergia nagyon ronda betegség, különösen addig van baj még nem jönnek rá hogy mitől van. Ábel unokámnál jelentkezett csúnya a bőre és még eddig nem jöttek rá hogy mitől.Természetesen nem kapkodják el a kivizsgálást már voltak kétszer orvosnál ahol ellentmondásos véleményt adtak most január elejére adtak új időpontot. Mielőbb gyógyuljál meg teljesen. A pici unokád nagyon aranyos kis formás baba! Kívánok kellemes hétvégét az egész családnak! Nálunk hétvégén ismét "össznépi" banzáj lesz:-))

Tímel írta...

Igen, sajnos a kakaó ártalmas tud lenni. És minden egyéb, ami élénkítőszert tartalmaz. Én konkrétan csak vizet iszom, gyümölcslevet,( de szigorúan én facsarom, bolti szóba sem jöhet, legyen az akármilyen csúcs szuper...)és teát is csak herbát vagy roibost.
Csokit már évek óta nem eszem egyébként, egy reggel így ébredtem,nem kell több csoki, nem lemondás, nem betegség, csak jött az érzés. Be kell valljam egyáltalán nem hiányzik,sőt...pedig ettem rendesen ám!

A "tél" igen enyhe, felénk is rügyeznek fák, virágzik az udvaron a japán birs,az aranyvesszőnek sem sok kell, hogy virágba boruljon. Attól félek lesz ennek még böjtje...

aranyos fodorka írta...

Az én véleményem az, hogy NEM a kakaóval és a kávával (stb) van a baj, hanem velünk. ....Ismerték a nagyszüleink az allergiát ? Szerintem nem. Ma meg már százféle van - mellesleg sokszor arra is azt mondják, hogy allergia, aminek nem tudják az okát.
Mindenesetre ronda dolog, nekem is szörnyen hiányzik a tej - és nem azt mondom, hogy a tiltott élelmiszerek nélkül lehetetlen élni - de bizony csökkenti "az élet élvezetét"....
A "Nuggets"-et meg eloroztad előlem, holnap akartam betenni. Szerintem piszok jó videó !!!!


erdoseva55 írta...

A kicsi unokád egy édes tündér. Nagyon szép,imádni való.
hát sajnos a mi pici unokánk is allergiás, csupa piros a bőre, amit időnként úgy el tud vakarni, ha véletlenül nem figyelünk rá. Már hónapok óta piros, ekcémás, és sajnos csak kísérletezés folyik, magunktól jövünk rá dolgokra, mitől szebb időnként.
Sajnálom, hogy Nálad pont a csoki! Én is nagyon szeretem. Erika lányom most teljes glutén és tejmentes diétán van, mert még csak szopik a kicsi, így ő diétázik. Hát nem könnyű mire kitaláljuk a heti étrendet. És sajnos az élelmiszerért utazni kell, vagy netről rendelni. A kenyérféléket már megtanultuk sütni.
Minden jót kívánok Neked, legyen szép a hetetek!

Kavics írta...

Tiff, nem vagy egyedül a férjem is hasonlóval küszködik. :-(

Orsi írta...

Ahogy olvasom az allergiádról szóló részt, ilyenkor hálát adok azért is, hogy nem tudom mi az allergia...(gyorsan lekopogom...)

Kicsi Unokádban nem tudok eleget gyönyörködni :) Szépséges baba! <3

Tiffanylda írta...

Köszönöm az együtt érző hozzászólásokat!

Éva: Sajnálom a kis Ábelt, a bőrgyógyászat nagyon gyerekcipőben jár, az allergia meg millió dologtól lehet! Reméljük megtalálják az okot, mert egy picurka még nehezebben viseli! Legyen szép, össznépi hétvégétek, azok a legjobbak!;)

Tímel: Kösz, hogy jöttél!:) Igazi hős vagy - ha nem is akartál azzá válni:) -, hogy így letetted a csokit! Példaértékű! Én először meg kell, hogy fulladjak kicsit, duplán verjen a szívem és akkor megijedek, leteszem... Most már végleg. A natúr roibos nekem is bevált! Gyere máskor is!:)

Aranyosf.: Lehet, hogy igazad van és mi vagyunk már selejtek, de szerintem azzá tettek minket a sok szeméttel! Öregeink idejében nem volt ilyen fajta és mértékű szennyezés semmiféle szinten!
Bocs a Nuggets miatt! Egyet szeretünk... :)))

Éva Erdős: Borzasztó az ekcéma kicsi gyereken! Nálunk is volt/van bőven és nem tudják az okát. Sajnálom a lányodat, hogy ilyen komoly diétát kell tartania! Az étrend összeállítása nagy fejtörést okoz ilyenkor, tudom... Reméljük, kinövi a kis unokád ezt az érzékenységet, de az se lenne baj, ha megtalálnák az okát!... Szép hétvégét Nektek is!:)

Kavics: A férjed vajon hogy viseli?:( Gondolom férfiasan!;)Én még nőiesen...:D

kyOrsi: Szerencsés vagy, hogy nem tudod mi az az allergia, maradj is az!!!
Gyönyörködj az unokámban, köszönöm!:))) Nekem is nagyon tetszik!:)
Elvesztettelek... írnál??? Kösz;)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons