2014/09/16

Őszi hangulatban

Azt hiszem nem való nekem ez a blog írás. Aki komolyan veszi, naponta ír új bejegyzéseket. Így volt ez nemrég nálam is és most sem a téma hiányzik, mert lenne miről csacsogni, de mire a gép elé ülök, olyan fáradt vagyok, hogy "lestukkolom"...:)))
Egy darabig olvasom a kedvenceimet, de mikor már összefolynak a betűk, gyorsan lekapcsolom... Nem tudom, hogy az esős, búbánatos időjárás, vagy valami más bujkál bennem, esetleg az öregség?:( Csoda tudja! Mindenesetre mostanában az ágy győzedelmeskedik mindenek felett!:)

Legutóbbi élményem a III. Orfűi Őszi Tárlat megnyitója volt hétvégén. Az elsőre engem is meghívtak - tiffany üvegeimmel -, ami nagy megtiszteltetés volt számomra!
Most 33 művész alkotását csodálhattuk meg. Festmények, textil, kollázs, fotó, komputergrafika, stb..., csupa gyönyörűség, aki teheti nézze meg!
A helyszín:  Orfű, Széchenyi tér 1.(PMH.) Nyitva tartás: h-p 8-16-ig.

Néhány kép a megnyitóról, alkotó és cím nélkül..




Egyébként Orfűn is őszi a hangulat, csendes a tó, visszafogott fények, alig van mozgás.

Jut eszembe, én is dolgoztam egy kicsit. Megrendeltek egy újabb szőlőleveles tálat, vázával. Egy Mária kapta névnapjára.:)



Még egy szívmelengető ráadás, amit ma találtam a Fb.-on!:)

ETETÉS!!!:D No comment...:)))

Szép napokat minden bekukkantómnak!:)

9 megjegyzés:

erdoseva55 írta...

Igen, én is fáradtnak érzem magam, ez az esős idő rám is rám telepszik , csak aludnék.
A blog íráshoz nemcsak idő, téma és kedv kell, hanem akarat is.Legalább is nálam :) néha még a kedv sem elég. Bár engem elég könnyű eltántorítani Néha hetekig nem írok, pedig minden megvan hozzá, csak az akarat kevés, hogy most! Így vagyok újabban a hímzéssel is :)
Nagyon szépeket alkottál, szépek a szőlőleveles munkáid.

aranyos fodorka írta...

Kösz a hírt. Ha sikerül, elmegyek. Tudnivaló:
A helyszín:
Orfű, Széchenyi tér 1.(PMH.)
Nyitvatartás: h-p 8-16ig.

Kavics írta...

Húúú, de sok szép képet szedtél egy csokorba...:-) Az esrnyős és a kaktusz nekem nagyon, de a diótartó tálka méginkább :-)
Ja, én sem írok minden nap, sokan, akiket olvasok ők sem. Nem is lehet, mert akkor a világ elszalad mellettünk és akkor miről is írnánk...? :-)
Szép őszies napokat!

Tiffanylda írta...

Éva Erdős megnyugtattál,köszönöm a dicséretet is, de ma kiderült, hogy eü.-i oka is van a lustaságomnak, így elindítottam egy kivizsgálásos kálváriát, ami - szinte minden évben - karácsonyra tetőzik!:( Reménykedjünk jó hírekben!

Aranyosf.: nagyon köszönöm, hogy kitetted a lényeget...Pótolom a posztban is! Nekem nagyon tetszenek, érdemes megnézned!

Kavics, ezek a képek fogtak meg leginkább, de még sok van ezen kívül is, ami említésre méltó lenne, de... Azért kiállítás a kiállítás!:)))
Köszi a tálka dicséretét!;)

Orsi írta...

Mindenkinek vannak ilyen időszakai, nem is a blogolás a lényeg, hanem az, hogy TE jól érezd magad és csak akkor írj, ha van kedved! De abba ne hagyd!!! én nagyon szeretem az írásaidat, képeidet!

Gondolj arra, ha fáradt is vagy, hogy ezzel másoknak örömet szerzel.

A tálkád meg a váza: óriási gratuláció, mert világszép!!!!

:) <3

Tiffanylda írta...

Köszi Orsi, aranyos vagy! :)

Vicuska írta...

Élmény volt látni, olvasni, a munkáidat meg imádom :) Remélem, az eü. probléma múlandó, a blogolásról megy annyit röviden- felüdülést jelentenek a beszámolóid :) és úgy látom, nem csak nekem!

Vicuska írta...

Élmény volt olvasni, látni... (Eltűnt at előző megjegyzésem, amikor elküldtem, hm) Az eüs problémák remélem múlandóak, a munkáidat imádom! A blogolásról meg röviden annyit, számomra mindig felüdülés olvasni :) De ahogy látom, mások is így gondolják!

Éva írta...

Jól megfogalmaztad akkor ez őszi hangulat? Mert hasonlóan érzem én is magam! Nagyon tetszik a vázád és a tálka is szerintem a tálka hasonló mint ami a lányomnak van! Pihenjél, a lányaim ezt szokták mondani , csak az a baj hogy ha testileg fáradt is vagyok az agyam viszont pörög!

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons