2014/09/02

Elmúlt...

... az idei nyár. Ősz lett, mire ide értem, de mennyire! Ömlött az eső tegnap éjjel, óriási károkat okozva a pagonyban is!:( Helyreállítása folyamatban...

Az előző héten még boldogan játszottak itt a gyerek.
Szokásos bunki építés és berendezés a fenyvesben.:) Ez a legjobb szórakozásuk!
A dekoráció sem maradt el!;)


Egy kis erőpróba, biciklivel. 

Különlegeset főztünk. Nemrég tanultam ezt a receptet, Krisna - völgyben.
Uttapam a neve. Olyan, mint a palacsinta tészta, mégis egész más! Gabonákat kell beáztatni órákra - urad dhalt, meg rizst -, leturmixolni, összevegyíteni és ismét állni hagyni egy éjszakát.
Kis pizza karikákat sütöttem, amire paradicsomot, paprikát, lilahagymát, cukkinit, padlizsánt szórtunk.
Guszta volt és finom, de a rengeteg "tésztát" nem tudtam elhasználni. Tanulság levonva.;)

Hétvégén mindenki máshol búcsúztatta a nyarat.

Aranyemberrel Bajára mentünk, ahol vártak a barátaink és a Duna!!!:)
Csodás, meleg idő volt, úgyhogy meglátogattuk szeretett zátonyunkat. Heverésztünk a homokban, úsztunk a kissé csípős vízben és megfőztük az idei nyár utolsó halászlevét.:)
Sok fotót készítettem, mert a srácok kérték, nézzük meg, mi lett az általuk épített Szupi bunki sorsa. Meg egyáltalán, látni akarták, ha már az időjárás nem engedte a személyes találkozást!
Ma viszem nekik a beszámoló dokumentumot és a picurka kagylókat, amit a parton szedtem.:)

Holnap elhozom nektek is, hátha bekukkantotok!;)
Addig is álljon itt egy őszi vers és egy általam készített őszi tál fotója, ha márt egyszer beköszöntött...! :D

Radnóti Miklós: NAPTÁR
 

Szeptember
Ó hány szeptembert értem eddig ésszel!
a fák alatt sok csilla, barna ékszer:
vadgesztenyék. Mind Afrikát idézik,
a perzselőt! a hűs esők előtt.
Felhőn vet ágyat már az alkonyat
s a fáradt fákra fátylas fény esőz.
Kibomló konttyal jő az édes ősz.


Esőmentes, további szép napot mindenkinek!:)  

3 megjegyzés:

Kavics írta...

Szépséges gyümölcstál hozzáillő verssel. Kívánom mindannyiunknak a meleg indián nyarat. :-)

Bogi írta...

Mesés ez a tálacska és remélem a pagonyban is hamar helyre áll a rend. :)

Orsi írta...

az a tál...hűha és megint csak hűha :)

Jó lehetett ott Baján a Duna parton!

még nem is tapostam az idén ilyen finom homokos vízparti részt...de még lehet benne részem! :)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons