2014/03/24

Sima nap

Kissé nedves reggelre ébredtünk, de minimális esett! Minden száraz, tegnap már locsolni kellett a fenyőket. Az újakat pedig ültetni kéne!
Kinyílt egy újabb ibolyám is a rózsaszín után. Nagyon szeretem a lehelet finom, szerény színét. A téglák közt is virít, boldogan!:)

Jakab köhög és itthon maradt velem. Jól szórakoztunk.
Mivel nem súlyos a dolog, segített nekem szétválogatni a használaton kívüli evőeszközöket egy dobozból. Csupa színes keverőkanál, apró falatka felszúrók, süteményes villák, kanálkák, stb., ami jobban passzolt ma  az ő türelméhez.
A tegnapi medvehagymázás emlékéből úgy döntött, hogy összegumizza az egyforma kiskanalakat, villákat!:D

Addig én medvehagymáztam. Két nagy üveggel lett, ami aprítva került zsírba, ezt kizárólag a zátonyi főzéshez és vacsorákhoz gondoltam fogyasztásra a családnak és két nagyobb üveg peszto, ami bármire jó.
Mivel nem volt itthon fenyőmag - és nem is lesz, a magas ára miatt -, pörkölt dióval tettem el. A többi ment a fagyasztóba, mert a kóstolgatásoktól elkezdtem tüsszögni és viszketett mindenem...
Pár éve csúnyán beallergiásodtam tőle, bedagadt szemem, szám, már azt hittem elmúlt... Tegnap óta kísértem az ördögöt különösebb visszajelzés nélkül..., hát nem, nem múlt el! 2 Calcimusc segített.;)

Ebédre ponty szeleteket sütöttem, amit szintén megszórtam medvehagymával, de akkor már bennem volt a kalcium, úgyhogy megettem és nem lett baj belőle!
A szeleteket megsóztam, hirtelen teflonban megforgattam, majd áttettem egy kivajazott üvegtálba. Aláöntöttem egy deci bort, a tetejére pedig - joghurtban elkevert száraz sajtreszelék némi aprított zöldhagymával - kence került. Pirulásig hagytam a sütőben, ami kb.20 perc volt. Párolt zöldséggel fogyasztottuk. Egyik kedvenc ételünk. Gyorsan elkészíthető és finom.
Ebéd után Jakabbal számítógépeztünk kicsit. Megnéztünk néhány  Égből pottyant mesét, amiből sosem elég:) majd átváltottam a Fb.-ra és láttam, hogy Erzsi feltett egy nekünk való sütit. Nosza, megcsináltam!:) Nagyon fincsi, ajánlom mindenkinek! Én egy kicsit átalakítottam. Így sem lett teljesen diétás, de legalább próbálkoztam!...
Ezek után max. egy alma jár és némi olvasnivaló. :)
"Ez a nap is, mint a többi, elmúlt, vége.
 Ez az est is, mint a többi, eljött, béke..."
 Tóth Árpád versének részlete, nem tudom miért, honnan ugrott be, de most megyek és elolvasom.:)

 Szép estét mindenkinek!

1 megjegyzés:

MrsSame írta...

Mennyi-mennyi finomság s szépség...Öröm jönni hozzád. :)

Van kedved játszani vagy csak osztani a játékot amit indítottam?
http://kezmuveskuckom.blogspot.hu/2014/03/jatek-felhivas.html

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons