2014/03/02

Medvehagymáztunk! :)


Jól telt a hétvége.
Új fiókok készültek, pakolászás és az egyéb háztartási munkák mellett kis kertészkedés. Egy újabb adag dughagyma került a földbe, a már kibújtak mellé.
A dombon szemrevételeztük a fenyőket, egyéb növényeket. Még mindig találtunk élvezhető csipkebogyót! :)

A gyerekek kirándultak és egy kosár medvehagymával tértek haza.

Mivel én allergiás vagyok rá, csak egy kicsit tettem a mai vacsorába, nem bírtam ki!... Remélem, nem lesz semmi baj!
Remélem, jól sikerült mindannyiótok hétvégéje!
Szép estét és könnyű hétkezdést! :)


4 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Ha már (valami okból) nem akarod leírni a receptjeidet, akkor utalhatnál rá, mit, hol lehet(ne) elolvasni, megtanulni ! Ha csak nem titok....
Képre-nézés alapján én még nem tudok főzni/sütni :-)

Tiffanylda írta...

Aranyosfodorka, bocsánat, de nagyon sietve tettem fel a tegnapi posztot. Nem titok a recept, dehogy! Sajnos nem tudom elővarázsolni már, hogy hol láttam ezt a göngyölt omlettet, így hivatkozni sem tudok rá. Ahogy én készítettem: 4 tojást felversz - te egy kis tejjel -, sóval és abba beleszórod a felaprított 4-5 szál medvehagymát, pár karika kápia paprikát, vagy bármilyen színeset, amit akarsz és kész. Teflon aljába öntöd vékonyan - tehát nem mind, de azért legyen tartása! - és amint egy kicsit "megkötött", máris elkezded egy széles fakanállal felgöngyölni, de mindig csak egyet hajts rajta és ahonnan felgöngyölődik, annak a helyére csúsztatod a többi részét - az elejét -, majd öntesz hozzá egy kicsit, hogy kiegészítse a kör alakot, ami egybe fog sülni az előzővel. Ezt addig göngyölöd, amíg el nem fogy a felvert tojás. Mikor elkészül, vastag ujjnyi szeletekre vágod.
Juj, de bonyolultan írtam le!... Megpróbálom megkeresni ahogy készítik és felteszem a linket, de HA VÉLETLENÜL MEGÉRTETTED, SZÓLJ!!!

aranyos fodorka írta...

Megértettem így is ! :-) Köszi !

Tiffanylda írta...

Uhh, de jó! Nem találom, de nem adom fel! :)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons