2013/07/27

Hull a hó, hull a hó...

... mesebeli zátony!:)

Tegnap megnéztük kedvenc helyünket, felmértük a vízállást, szúnyog helyzetet, hátha még belefér az időnkbe szokásos nyári programunk, a lakatlan szigeten!;)
A képen látható csodálatos természeti jelenség nyilván nem havazás, de pont úgy néz ki!
Az összes fűz virágzik és a legenyhébb szellőmozdulásra is beindul a "havazás".:) Csodálatos!!!

Kicsit elébe vágtam a dolgoknak..., szóval elindultunk.
 Sikerült elkapni!:D

Megérkeztünk. Várt minket a szépséges part...,
...az asztal és a padok tuskói, ahogy tavaly itt hagytuk. Szinte hihetetlen, hogy ez az őrületes árvíz nem vitte el!!!:)

Nézzétek, a kép felső szélén, a fákon látni, hogy meddig ért a víz! A zöld hajtások azóta születtek.

Az erdőben is homok van és millió pihe-puha fűz pamacs. A víz levonulása óta, még nem volt ideje felnőni az aljnövényzetnek. Most aztán tiszta a terep, nem kell gereblyézni, kapálni, kaszálni a sátorveréshez!:)

Miután körbejártunk mindent, úsztunk, "nyaraltunk".:) Süttettük a hasunkat, vagy éppen bebújtunk a legnagyobb hőségtől is megóvó, öreg füzek alá szundítani, olvasni.

Elfogyasztottuk finom ebédünket zöldséges lepény formájában - amiről részletesebben majd máskor -, aztán fotózgattam kedvemre.
 Nem tudtam szabadulni a témától!:)

Egyszer csak beborult, egy kis eső is szitált pár percig, de aztán újraéledt a kánikula.

Késő délután már nem élvezhettük a csendet, mert jöttek a helyi, "menő" motorcsónakos fiatalok családostul - gondolom péntek, munka után elindultak. Nem is zavartak volna minket, hiszen a spiccen táboroztak le, de úgy ordibáltak, káromkodtak, hogy rossz volt hallgatni! Virtuskodtak egymás motorcsónakjával, bömbölve nyomták a diszkózenét, stb. Szóval, ha így indult volna a nap, akkor valószínű ki sem kötünk, de szerencsére ez csak a végére maradt! Szerintem itt töltik a hétvégét - sátrakat is hoztak -, kicsit kiengedni a gőzt, ami megjár mindenkinek. Nekik is!...

Lassan szedelődzködni kezdtünk, ami nem is volt baj, mert a Nap épp lebukott és a szúnyogok vadul támadni kezdtek.
Bebörrentettük a kis Tomos-t és Baja felé vettük az irányt.
Viszlát zátony!:) Megvárjuk az afrikai kánikulát, lehet, hogy eltűnnek a szúnyogok - meg a zajos szomszédok - összejön a család és remélhetőleg találkozunk!

Gyönyörű nap volt! Kikapcsoló, pihentető.

Nektek is további szép nyarat, jó programokkal!:)

Éva írta...

Nagyon szép ez a hely, nem is csodálom hogy annyira szeretitek! Csodás fotókat készítettél! További kellemes pihenést kívánok!

Tselszi írta...

Ez jo kis zatonyos kepriport volt :)
kivanom,hogy sikeruljon iden is!
hangoskodo szomszedok es szunyogok nelkul! na jo,legalabbis keves szunyoggal

Kati írta...

Szoritok nektek, hogy összejöjjön:)

Márti írta...

Csodás ez a majdnem lakatlan sziget!
A kalapról jutott az eszembe, Ádám 2 éves volt,a Palatinusról jöttünk át a Margit hídon, és a Spanyolországból kapott kék csíkos kalapját felkapta a szél,és a Dunába kötött ki! Azóta is emlegetjük :)
További jó pihenést!

Piros írta...

Látom nagyon csalogat már a zátony. Kivánom, hogy sikerüljön egy jót nyaralni az idén is, szunyogok és szomszédok nélkül.

Üzemeltető: Blogger.

Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons