2013/07/22

Ahol még sosem jártunk...,

... ott voltunk hétvégén!:)
Régóta készültünk megnézni egy búcsút a völgyben, most végre összejött!
Egy teljes napot nézelődtünk és még így sem láttunk mindent. Nagy élmény volt mindannyiunk számára, biztos, hogy visszatérünk!
Az íjászkodás eredményes volt!:) Két találatért, két limonádét kaptak a srácok, ami a melegben szinte életet mentett!:)

Megnéztük az iskolát, ami kívülről is egy kis csodapalota!

Kötelező hangszerek, pl. a szitár...De jó lenne ide járni! Összesen 11 gyerek van a 8 osztályban.

A földszinti játszóházban Pista bácsi, papírból kivágható állatok egyperces elkészítését mutatta be nekünk és a gyerekeket is sikerült gyorsan aktivizálnia!:)  Néhányat kipróbáltunk, majd megvettük az erről szóló könyvét, hogy az összes állatot elkészíthessük majd itthon, a most éppen nyaraló unokatesókkal együtt!
Az emeleti képek túl sötétek lettek sajnos, pedig ott van a két tanterem, egyszemélyes padokkal, a kis folyosón egy házi oltárral...:) Nagyon szép!

Tovább sétálva jutottunk el a gyönyörű istállóhoz, ahonnan Bogit nehezen lehetett elrángatni, mert imádja - a lovak és minden állat mellett - a teheneket is!:)

Gyönyörű, iker bocik!:))) Itt kellett megígérni Boginak, hogy veszünk a birtokra...
Közben a nagy sátorban folyamatosan mentek a programok, a templomban pedig egy igazi esküvő volt. A szertartásról lemaradtunk ugyan, de az ifjú párt sikerült lencsevégre kapnom, a gratulálók gyűrűjében!

Ezek után a látványkonyha felé vettük az irányt.
A Naan és a Puri készítése, egyéb szószok, szabdzsik, azaz egytálételek ellesése történt, amit most nem árulok el, de valószínű ki fogom próbálni itthon és beépítem a diétánkba!;) Majd mutatom!

Ezt ebédeltem. Csicseriborsós szabdzsi. Nagyon finom volt!!! A többiek olyan gyorsan megették, hogy nem volt időm lefotózni!:)
A gyerekek maradtak a sült krumplinál...
Igyekeznünk kellett, mert kezdődtek a tánc bemutatók.
Gyors könyvszemle...
... és itt a sátor!
Irtó meleg volt, de szerencsére mozgott a levegő bent is.
Csodás táncokat, fantasztikus viseleteket láttunk!

Az iskolások előadtak egy színdarabot Krisnáról.

Nagy sikert arattak.
Nem kevésbé Laár András - aki most, mint buddhista pap volt jelen - és feleségével együtt mantráztak nekünk szanszkrit nyelven, 30-40 percet... Elfogult vagyok, úgyhogy csak annyit, hogy nagyon jó volt!:)
Még rengeteg látnivaló lett volna, de a Nap már lebukóban... és mi is elfáradtunk. Bogi kedvéért visszamentünk az állatokhoz, megnéztük a tehenek behajtását, elbúcsúztunk tőlük, majd hazaindultunk.
Jól elfáradtunk, de remekül éreztük magunkat! Megfogadtuk, hogy ezentúl minden nyáron ellátogatunk ide a búcsú idején, de úgy szervezzük majd, hogy a fiúkkal együtt jöhessünk! Nagyon hiányoztak...

Aki nem járt még Somogyvámoson, szívből ajánlom, nézze meg ezt a csodás helyet, nem fog csalódni! Mindenki nagyon kedves, türelmes, segítőkész - és ami nem mellékes - nem "pénzlehúzós" program!!!

Kellemes nyári napokat, hasonló kiruccanásokat mindenkinek!:)

Éva írta...

Csodás helyen voltatok! Nagyon szép és olyan megnyugtató békés hatása van az összes fotónak. Egyszer egy ismeretterjesztő műsort láttam nagyon érdekes volt és tetszett. Ilyen helyre szívesen elmennék még egy kis lelki feltőltő hatása is lehet. A gyerekekre is biztos kellemes hatással volt.Kíváncsi leszek az ételre amit majd elkészítel! További hasonló kellemes napokat kívánok nektek! Fiúkat vigyétek majd!:)

Kati írta...

Hallottam errl a Krisna völgyről már, nagyon érdekes és különleges, jó kis program lehetett élőben látni mindezt. Annyi jó rendezvény, program stb van felétek, aminek értelme, értéke is van, nálunk, legalábbis a mi környékünkön hiányoznak az ilyesmik.
További szép hetet, puszillak:)

aranyos fodorka írta...

Évek óta készülődöm...Aztán mindig közbejön valami. Pedig nekem még ismerőseim is lennének, akikről évek óta semmit nem tudok. No, talán majd ősszel....
Nem feltétlenül csak ünnepeken/búcsúkor érdemes odamenni, amennyit tudok a dologról, máskor is érdekes ott minden.

Üzemeltető: Blogger.

Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons