2013/01/20

Hétvége

Sajnos a nagy hó lassan elolvad, minden csupa sár, latyak. A gyerekek ablakából így is szép.
Nem csak a madáretetőből, de alóla is felszednek minden kipottyant magot az arra járó szárnyasok.
A szajkók elég durván uralják a terepet, elhessintve a kisebbeket. Nagy a forgalom !:)

Benedekkel tegnap kézműveskedtünk. Megnéztünk egy csomó videót az ausztrál őslakók művészetéről (aboriginal) és kipróbáltuk. A motívum nem éppen ausztrál, de bármi előállítható ezzel a technikával. A színeket próbálgattuk, kicsit többet a kelleténél. A papír sem volt megfelelő... Sokat tanultunk belőle.  Legközelebb már tapasztaltabbak leszünk, jobban rákészülünk.
Délután még összehozott egy izgalmas bohócot a falra, hogy kicsinosítsa a nappalit, ui. ma ünnepeltük a 8.szülinapját!:)
Reggel leszaladt egy bögrével, amit nekem festett...:)  Hatalmas szíve és energiája van!

Tőlem azt kérte, hogy kis dinnye sütikét készítsek neki, mert azt nagyon szereti. Felelőtlenül megígértem, aztán csak ma vettem észre, hogy nincs itthon ételfesték:( Így kellett volna kinéznie.
Nem akartam csalódást okozni, ezért addig törtem a fejem, míg kitaláltam, hogy sárgadinnye lesz!:) Darált kekszből készül, tehát adott a belső szín, csak a külsőt kellett sötétítenem egy kis kurkumával. Semmi rossz ízhatása nem volt.
Pár csepp citrom aromát kevertem hozzá és ebbe "csomagoltam" a belső gombócot, melynek  közepébe egy kis kanál lenmagot tettem, hogy mag is legyen benne..:)
A zöld csíkot keserű mandula aromába mártott ecsettel húztam meg. Egész viccesre kerekedett! Nagyon tetszett és ízlett neki!:)


Anyukája sütött egy isteni máktortát, ami mindig nyerő!

Ismét elmaradt a fogyózás, de - mint tudjuk -, az mindig hétfőn kezdődik!

Holnaptól szorgos, dolgos hetet kezdünk. Reméljük sikerülni fog teljesíteni a feladatokat!

Mindenkinek szép napokat!:)

2 megjegyzés:

Piros írta...

Csodálatos és kreativ nagymamája és anyukája van Benedeknek! Isten éltesse sokáig.

Halász Csilla írta...

boldogot a kis lurkónak :)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons