2012/12/06

Van zsákodban minden jó...:)

Reggel hideg volt és ködös...,
...szegény Mikulásnak nem lehetett egyszerű dolga az éjszaka leple alatt! Gondolom a GPS segítette hozzá, hogy megtalált minket!:)
Ilyen finomságokat hozott! Remélem, Ti is jók voltatok!:)
Délelőtt viszont olyan csábítóan sütött a Nap, hogy körbesétáltam a téli pagonyt a gépemmel.
Találtam néhány szépséget, rögtön az udvarra kilépve.
Téli sokszínűség.
Ez a gyönyörű fűz...
Igazi, téli táj.




Kópé vadászott...,

...én gombásztam!:)))

Ez a kis gyümölcsfa még őszi pompájában virít.

Karácsonyi hangulatot is találtam:) Egy kis nyírfán felolvadt a jég-máz és olyan gyönyörű cseppek alakultak ki belőle, mint karácsonyfán az apró égők.


Visszatérve rátaláltam egy hó által elnyomott pampára... Sajnálom a növényt, de gyönyörű!

Most mennem kell, mert megnézzük, mit hozott a hetényi unokáknak a Mikulás!?
További szép estét mindenkinek!

4 megjegyzés:

Kati írta...

Csodaszép fotók:)

trollanyu írta...

A tél szépséges, a fotók nagyon jók lettek:) Csak ne lenne ilyen hideg, jelenelg mínusz 13. Szombatra síelés, korcsolyázás és jéghorgászat betervezve:)Remélem nem egyedül falod be ezt a sok finomságot:)

Tselszi írta...

Mindig olyan sok szepseget hozol a pagony-os kepekkel! :)
Kopet milyen jol "elcsipted" vadaszat kozben. :)
A nyirfan meg azok a jeg-gombocskek meseszepek,valoban,mint karacsonyi egok tundokolnek. :))

Piros írta...

Nagyon szépek a téli képeid. Nekünk holnapra jósolták a nagy havazást, azt mondják 10-20 cm friss hó lesz. Ez nálunk nagy kivétel, ilyen korán az évben.Majd lapátolhatunk !!
Puszi

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons