2012/11/16

Novemberi reggel...





Nem bírom megállni, hogy ne fényképezzek, pedig rengeteg fotó van a kertről.
Délután angyalok készültek.
Még arról sem adtam hírt, hogy voltunk a "messzi" unokáknál, akiket apukájuk meglepett egy gekkóval. Bogi nagy örömmel újságolta a telefonban, úgyhogy igyekeztünk mielőbb megnézni.
Hááát, én eleve nem vagyok hüllő kedvelő, ráadásul ez számomra koraszülöttnek számít, kevés túlélési eséllyel, de nem akartam elvenni a kedvüket, én is örültem!
Valahogy nincs arányban ez a kis állat az élve fogyasztandó elemózsiával... Vagy tévednék?
Adja az ég, hogy túlélje a gyerekek nyúzását, mert különben nagy szomorúság lesz!...
Lehet, hogy aztán vadászgörényt kapnak pórázon? Ilyen a mai háziállat divat. Biztos őket is lehet szeretni!
Nekem Kópé, Fickó és Murci jobban bejön!:) A házba ők sem, csak ha "fagyhalál" van, vagy dörög az ég, esetleg vadászok lövöldöznek a közelben, illetve az újévi petárdázás, tűzijáték idején.
Ugrásra készen a kényelmes diólevél ágyért.:)))

Na, pl. ezt egy gekkoval nem tudnám elképzelni!:)
 
 Ezzel a tündéri klippel kívánok kellemes és tartalmas hétvégét minden kedves olvasómnak!


1 megjegyzés:

Gopal írta...

Gyönyörű a kerted és persze a fotóid is.
Szegény kis gekkó tényleg olyan koraszülöttnek néz ki(mintha a tücsök állna nyerésre).
Patrícia egy afrikai törpesünt ígért Szabinak az új lakásba. Állítólag nem olyan büdös, mint a rendes méretű rokona (mármint a sün).

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons