2012/09/09

Mostanában...

...kevés az idő. Szüretelés a kertben, befőzések, éppen ami van és ami a legérettebb.
Egy kép még a múlt hétről, mikor a gyerekek segítettek a szilva leszedésében és jól meg is vicceltek!:)

Ebből csak gombóc lett, de amúgy rengeteg befőtt és a fagyasztóban is lapul belőle magozva. A lekvár idén kimaradt.
Rengeteg a paradicsom, de lassan érik és már repedezik, tönkremegy... Naponta kell szedni, befőzöm, illetve sok lecsót eszünk.
Az idén kipróbáltam a fekete paradicsomot - Barcelonában láttuk először:) és itthon is elcsíptem ilyen palántát -, hát nekem nagyon ízlik! Édes, ízletes, mindenkinek ajánlom!!!



Mogyoró is lett bőven, a szárazságtól elég apró - az egyébként hatalmas makk méretű fajta -, de naponta szedik a gyerekek! Sajnos, ha egy nap kimarad, máris rájárnak a rágcsálók és a kutyáink is imádják ropogtatni!:) Résen kell lenni!

A múltkor mogyorószedési verseny volt, fél óra alatt ki tudd többet gyűjteni!?

Mindannyian nagyon szorgosak voltak, egyenlően kapták a jutalom gumicukrot - amit én rémesen utálok, de - ők szeretik... Módjával osztottam, egy kis szárított citromhéj "tálkában" és persze egyforma adagolásban.:)
Közben megsütöttem trollanyu isteni barackos palacsinta - pitéjét, amiről csak ez az egy fotó készült, mert irtó gyorsan felfalták!:)
Néhány medál is készült, kettő a zsákbamacskásoknak és egy régebbi adósságom, de sajna csak Tipitá nyereményéről készült fotó, a többi elmaradt...

Az orfűi tárlat nagyon szép, mindenkinek ajánlom, aki hétköznapokon - munkaidőben - el tud menni, nézze meg!!! Sajnos, csak a polgármesteri hivatal munkaidejében lehet látogatni.
Erről a következő posztomban részletesen beszámolok, illetve felteszem a fotókat, amiket készítettem, hátha valaki nem tud elmenni! Most viszont "idő van".., várnak a halaszthatatlan teendők!

Kellemes kikapcsolódást, jó pihenést mindenkinek!:)

3 megjegyzés:

trollanyu írta...

Na ez hiányzik nekem itt nagyon, az, hogy csak kimész a kertbe és leszakítod a gyümölcsöt. Ügyesek a gyerekek, játékosan sokat segítenek:) Örülök, hogy ízlett a pite, mindenesetre legalább nem kell sütögetni a palacsintákat:) Szép napot nektek:)

Tselszi írta...

Imadom a kepeket a pagonybol! :)
Az unokatesok meg meg teljesebbe teszik oket! :) Edesek,barmit csinalnak is, szilvat szednek,gumicukit csipegetnek,cirkuszi eloadason szerepelnek... :))

Tipitá írta...

Az a gyönyörűség már az enyém!!! Kérdezték, hogy honnan van, én meg büszkén válaszolok mindenkinek!:))

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons