2012/03/24

Délutáni muzsika (Barcelona)

Megkezdtük a feltöltődést.:)
Tegnapi sétánk során, csodálatos cimbalom hangra lettünk figyelmesek.
Egy "utcazenész" ült a kőfal szélén, előtte  picurka cimbalom - hittem én...- és valami fergeteges virtuozitással pörgette az ütőit!
Íme, a hangszer:

Itt már használatba véve:
Néhány szám meghallgatása után szóba elegyedtem vele - pontosabban kisegített néhai aktivity-s gyakorlatom és átmentünk mutogatósba, majd dudorászósba - hamar kiderült, hogy az iráni Omid, a cimbalomhoz hasonló hangszerének - santorinak - nagy művésze!
Asztalkáján sorakoztak az eladásra kínált CD-i, de inkább hallgatták. Mi vásároltunk, de a végén a barátságra való tekintettel kaptunk egyet ingyen is...
Hazaérve megnéztem a You tube -on és álmélkodtam, hogy milyen helyeken, kikkel lép fel! Igazi művészre leltünk.Hallgassátok meg ti is!


Kellemes hétvégét mindenkinek!:)

8 megjegyzés:

trollanyu írta...

Egy igazi virtuóz, valódi művész:) Vajon miért kell az utcán zenélnie? Vagy csak kedvtelésből teszi? Mindenestre élőben csodás lehetett hallgatni ezt a muzsikát.

Susu írta...

Fantasztikus! :)

Vicuska írta...

Gyönyörű, köszönöm a művészi élményt! :)

Piros írta...

Szenzációsan jól játszik ez a müvész. Valóban kérdezhetné az ember, hogy miért játszik az utcán?
Nektek jó szórakozást és pihenést.

Kati írta...

Akkor szép álményben volt részetek:)

Gopal írta...

Ez a zene is brilliáns, de hol van mindez Bogi "lótuszülésétől"? Tökéletes!

aranyos fodorka írta...

Nagyon szeretem a cimbalmot - habár inkább a német nyelvterület zenéjével. Ettől függetlenül ez is nagyszerű. Kíváncsian várom a beszámolókat !

Monica írta...

De jó! Köszi, hogy elmesélted!

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons